מדיניות משלוחים
זמני טיפול ומשלוח
אנו מעבדים את ההזמנות לאחר 24 שעות מרגע קבלת התשלום המלא. זמן המשלוח המשוער הוא 7–20 ימי עסקים ממועד יציאת ההזמנה ממחסן החברה הלוגיסטי בסין. זמני המשלוח הינם הערכות בלבד ואינם מחייבים את החברה. ישנם גורמים המשפיעים על זמני המשלוח וזמני האספקה בפועל עשויים להשתנות עקב סופי שבוע וחגים (בישראל ובארץ הייצור) עיכובים בחברת השילוח או במכס, שגיאות או חוסר דיוק בפרטי הכתובת שסיפק הלקוח, תנאי מזג אוויר קיצוניים או אירועים חריגים אחרים שאינם בשליטת החברה. במקרים אלו, החברה אינה אחראית לעיכוב והדבר אינו יהווה עילה לביטול העסקה או לקבלת פיצוי.
כתובת המשלוח
האחריות להזנת פרטי משלוח מדויקים ומלאים חלה על הלקוח בלבד. לאחר שהזמנה נשלחה, לא ניתן לשנות את כתובת המשלוח. אם נמסרה כתובת שגויה ו/או חסרה מידע החברה אינה אחראית לאובדן המשלוח או לעיכובו ולא תישא בעלויות משלוח חוזר. המשלוחים יגיעו לנקודת איסוף קרובה לכתובת שהוזנה בהזמנה. עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף, יישלח ללקוח מסרון/מייל עם פרטי המקום ושעות הפעילות. אי־איסוף המשלוח אינו מזכה בהחזר כספי והאחריות לאיסוף ההזמנה חלה על הלקוח בלבד.
עלויות המשלוח
אנו מציעים משלוח חינם לכל ההזמנות. עלויות נוספות (כגון מכס, מיסים או היטלים מקומיים) ככל שיחולו, יחולו על הלקוח בלבד.
אחריות על המשלוח
לאחר מסירת המשלוח לחברת השילוח, האחריות עוברת לידי חברת השילוח. החברה אינה אחראית לנזק או אובדן שייגרם כתוצאה מטיפול לקוי של חברת השילוח, אך תסייע ככל האפשר במעקב ובבירור המשלוח.